Binnenkort leggen wij samen met Fiberklaar in Lier een bliksemsnel en superstabiel fibernetwerk aan.
Daarmee verloopt internetten, downloaden, videobellen, gamen en digitaal tv-kijken vlotter dan ooit.

De alles-in-1 pakketten voor Lier

Instap 500​

€64,90*

per maand met APP TV Light

Internet

500/500 Mbit/s

Vast IP adres

Incl. Wifi router

Telefonie

Nummeroverdraagbaarheid mogelijk

Televisie

App TV via internet

Rechtstreeks op Smart TV of via Android box

Keuze uit 3 pakketten

Inclusief sport

Uitgebreid aanbod films en series

Restart & Replay

Tv op al je schermen



APP TV Light incl.

APP TV Basic + €5,-

APP TV Plus + €10,-

Instap 1000​

€69.90*

per maand met APP TV Light

Internet

1000/1000 Mbit/s

Vast IP adres

Incl. Wifi router

Telefonie

Nummeroverdraagbaarheid mogelijk

Televisie

App TV vis internet

Rechtstreeks op Smart TV of via Android box

Keuze uit 3 pakketten

Inclusief sport

Uitgebreid aanbod films en series

Restart & Replay

Tv op al je schermen



APP TV Light incl.

APP TV Basic + €5,-

APP TV Plus + €10,-

Dat is handig!​

Televisie van TV Vlaanderen

Interactieve televisie met meer dan 70 zenders laten je toe om een abonnement op maat samen te stellen.

Voordelige oproepkosten

Bij ons is je telefoonlijn altijd gratis, welk abonnement je ook neemt. Ook de oproepkosten
zijn bij ons zeer laag, dat wil toch iedereen?

Second Screen

Televisie kijken op uw
mobiele telefoon of tablet?
Met Second Screen is dit mogelijk.

Nuchterheid

Geen loze beloftes en veelbelovende praatjes, wij staan voor duidelijkheid en transparantie.

Het proces van Glasvezel

Stap 1
Bekendmaking glasvezel in Edegem

Yes! Er komt glasvezel in Edegem! Fiberklaar informeert je over de gang van zaken.

 
Stap 2
Glasvezel wordt gelegd

De glasvezelkabels worden in de grond gelegd en je krijgt in huis een glasvezel aansluiting

 
Stap 3
Je glasvezelverbinding is actief!

Wanneer de glasvezelverbinding actief is kunnen wij jouw abonnement activeren. Eindelijk supersnel glasvezel!

 

FAQ

Veelgestelde vragen

Je kunt je bij ons aanmelden door een postcodecheck te doen op de website, zie postcodecheck.

Mocht jouw postcode bij ons nog niet bekend zijn, neem dan contact met ons op.

Ja, Multifibier biedt overstapservice aan. Dit houdt in dat wij jouw huidige internet- en eventuele telefonie abonnement opzeggen. Wil je weten hoe dit precies werkt? Neem dan contact met ons op.

Ja, maar dit kan alleen wanneer wij jou nog moeten activeren. Daarna niet meer, dan kan het pas weer als je jaarcontract is afgelopen. Wel zijn alle optionele pakketten maandelijks aan- en uit te zetten.

Ja, je kan tijdens het bestellen aangeven dat je gebruik wenst te maken van onze installatieservice. De apparatuur wordt dan door onze monteur geinstalleerd. Klik hier als je wilt weten wat onze monteur tijdens deze installatie precies doet.

Als je een e-mailadres hebt wat niet gerelateerd is aan een provider, zoals Gmail, Outlook, Hotmail of Live.nl, dan kan je deze gewoon behouden.

Wij kunnen hier helaas geen informatie over geven omdat wij geen inzicht hebben in de planning van de aannemer/netwerkbeheerder.

Hiervoor kan je het beste contact opnemen met de betreffende aannemer/netwerkbeheerder.

Ja, wij hebben in totaal 94 radiozenders die je via de tv kunt beluisteren.

Op deze pagina kan je zien om welke zenders het gaat.

Wij hebben twee verschillende routers die, afhankelijk van de techniek van het netwerk, worden ingezet. Dat zijn de Fritzbox 5530 en de Zyxel PMG5617GA. Heb je ook voor tv gekozen? Dan ontvang je ook nog een interactieve tv-box met afstandsbediening erbij.

Multifiber is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.

De handleiding is via de volgende link te downloaden. Sla ‘m eventueel op je eigen computer op zodat deze altijd te raadplegen is. 

Dit kan door ons een mail te sturen naar sales@multifiber.be Vermeld hierbij altijd je postcode, huisnummer en verhuisdatum.